ul.Żeromskiego 9, 81-198 Kosakowo

Dofinansowanie projektu

Polish PL English EN German DE Russian RU Swedish SV

Regulamin




REGULAMIN HOTELU

§1
1. Pomieszczenia mieszkalne w hotelu, zwane w dalszym ciągu „pokojami” wynajmowane są na doby hotelowe.
2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15.00 i kończy o godz. 12.00 dnia następnego.
3. Jeśli najemca pokoju, zwany w dalszym ciągu „gościem hotelowym” nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

§2
1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
2. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

§3
1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
2. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22:00.
3. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.

§4
1. Hotel świadczy usługi w standardzie zgodnym ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze hotelu niezwłoczną reakcję.

§5
1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
2. Gość hotelowy powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

§6
1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa hotelowego.

§7
1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
2. Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
3. Informujemy, że z dniem 15 listopada 2010 roku, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) jesteśmy zobowiązani do wprowadzenia zakazu palenia na terenie całego hotelu.
Zgodnie z art. 13.2 wyżej wymienionej ustawy złamanie zakazu podlega karze grzywny. Ustalona grzywna to 500 PLN.

§8
1. Każdorazowo opuszczając pokój gość hotelowy winien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji. W przypadku zgubienia kluczy gość hotelowy zostanie obciążony kosztem 20 zł.
2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Szczegółowe koszty poszczególnych uszkodzeń znajdują się w recepcji jako załącznik do regulaminu.
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.

§9
1.Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa hotelowego
w pokoju hotelowym będą odesłane na jego koszt na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące po czym dokona ich likwidacji.

§10
    1. W obiekcie nie akceptujemy zwierząt.

§11
    1. Śniadanie jest w godzinach 7:00 do 10:00

§12
    1. Gość hotelowy jest zobowiązany do posługiwania się prawdziwymi danymi, w tym danymi osobowymi
    2. Gość hotelowy (klient) , który dokonuje rezerwacji, powinien mieć ukończone 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.

§13

     Anulacja rezerwacji : Bezpłatnie można anulować rezerwacje do 5 dni przed przyjazdem.

     W przypadku rezygnacji z pobytu od 5 do przyjazdu, zadatek przepada.

ul. Żeromskiego 9, 81-198 Kosakowo (koło Gdyni)
tel: 531 713 713 email: kontakt@biancas.pl
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
Wykonanie: strony internetowe gdynia
bon