ul.Żeromskiego 9, 81-198 Kosakowo
Polish PL English EN German DE Russian RU Swedish SV

Pokoje

Pokoje do wynajęcia w Kosakowie

Pokoje do wynajęcia w Kosakowie w Hotelu Biancas charakteryzują się eleganckim wystrojem, pełnym wyposażeniem oraz wysokim komfortem. Klasyczne wnętrza oraz profesjonalna, a zarazem dyskretna obsługa hotelowa sprzyjają relaksowi. Znajdziesz u nas przestrzeń dopasowaną zarówno do weekendowego odpoczynku, spotkań z rodziną, jak również budowania relacji pracowniczych i biznesowych. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy nasz gość czuł się w naszych pokojach swobodnie. Dużą wagę przykładamy do czystości naszych pomieszczeń i przemyślanego wystroju wnętrz. Kameralna atmosfera, restauracja serwująca wyśmienite dania, świetna lokalizacja w pobliżu Gdyni i doświadczenie pracowników w organizowaniu imprez rodzinnych czy firmowych to nasze atuty.  

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty!  

Komfortowe pokoje w okolicach Rumii i Gdyni – nasza oferta

W naszej ofercie posiadamy nowoczesne pokoje typu standard, biznes lub apartament. W trosce o wygodę i relaks naszych gości, przygotowaliśmy komfortowe wnętrza zarówno dla osób przyjeżdzających w celach rekreacyjnych, jak i biznesowych. Nasz hotel mieści się w doskonałej lokalizacji – położony blisko morza, w niedalekiej odległości od Gdyni i Rumii. Klientom korzystającym z pokoi gościnnych zapewniamy pyszne śniadanie w cenie noclegu. Posiłek podajemy w formie szwedzkiego stołu. Dodatkowo do śniadania serwujemy aromatyczną kawę, która pomaga idealnie rozpocząć dzień. Jeśli więc szukasz pokoi w okolicach Rumii lub Gdyni, a zależy Ci na kameralnej atmosferze, konkurencyjnych cenach oraz komforcie, nasza oferta z pewnością spełni Twoje oczekiwania.   Dodatkowe informacje: 

  • doba hotelowa trwa od 16:00 do 12:00 dnia następnego; 
  • dostawka hotelowa ze śniadaniem – 90 zł; 
  • dzieci do 7 lat śpiące z rodzicem w łóżku – bezpłatnie (wraz ze śniadaniem); 
  • nie przyjmujemy zwierząt.  Zachęcamy do rezerwacji pokoi w Kosakowie telefonicznie lub on-line. 

Zachęcamy do rezerwacji pokoi w Kosakowie telefonicznie lub on-line. 

Wyposażenie pokoi

Każdy pokój posiada osobną łazienkę z prysznicem. Zapewniamy także zestaw kosmetyków hotelowych oraz ręczniki. Gwarantujemy wygodne łóżka, funkcjonalne meble oraz subtelne dodatki, które tworzą kameralną atmosferę. Ponadto we wszystkich pokojach znajdują się: biurko do pracy, czajnik i telewizor. Każdy nasz gość ma zagwarantowany dostęp do bezprzewodowego internetu (Wi-Fi) oraz do dużego parkingu. Żelazko i deska do prasowania są ogólnodostępne. Dostępne są u nas pokoje do wynajęcia różnej wielkości: jedno- lub dwuosobowe, a także trzy- i czteroosobowe. Te większe idealnie sprawdzą się przy noclegach dla rodzin lub grup zorganizowanych. Istnieje możliwość dostawki po wcześniejszym uzgodnieniu.  

Cennik:

  • pokój jednoosobowy BEZ ŚNIADANIA

        od 250 zł bez klimatyzacji

        od 270 zł z klimatyzacją

  • pokój jednoosobowy ZE ŚNIADANIEM

      od   270 zł bez klimatyzacji

      od  290 zł z klimatyzacją

  • pokój dwuosobowy BEZ ŚNIADANIA

      od  320  zł bez klimatyzacji

     od  340 zł z klimatyzacją

  • pokój dwuosobowy ZE ŚNIADANIEM

      od 360 zł bez klimatyzacji

      od   370 zł z klimatyzacją

  • Sezon Opener festiwal 2025 r.
  • pokój jednoosobowy 800 zł ze śniadaniem
  • pokój dwuosobowy 1000 zł ze śniadaniem
  • pokój trzyosobowy 1300 zł ze śniadaniem
  •  
  • pokój trzyosobowy  BEZ ŚNIADANIA

    od 400 zł bez śniadania bez klimatyzacji

   

  • pokój trzyosobowy  ZE ŚNIADANIEM

    od  480 zł z śniadaniem bez klimatyzacji

    

  • Apartament 2 osobowy 400 zł 

pokój zawiera śniadanie, klimatyzację

ŚNIADANIE 40 ZŁ 

  • Dostawka hotelowa

80 zł bez śniadania

90 zł ze śniadaniem

Wyposażenie:

  • łazienka z prysznicem,
  • telewizor,
  • bezprzewodowy internet (Wi-Fi),
  • biurko do pracy,
  • kosmetyki hotelowe,
  • ręczniki, czajnik,
  • żelazko i deska (ogólnodostępne),

Ponadto zapewniamy duży parking

REGULAMIN HOTELU

§1
1. Pomieszczenia mieszkalne w hotelu, zwane w dalszym ciągu „pokojami” wynajmowane są na doby hotelowe.
2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15.00 i kończy o godz. 12.00 dnia następnego.
3. Jeśli najemca pokoju, zwany w dalszym ciągu „gościem hotelowym” nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

§2
1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
2. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

§3
1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
2. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22:00.
3. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.

§4
1. Hotel świadczy usługi w standardzie zgodnym ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze hotelu niezwłoczną reakcję.

§5
1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
2. Gość hotelowy powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

§6
1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa hotelowego.

§7
1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
2. Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
3. Informujemy, że z dniem 15 listopada 2010 roku, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) jesteśmy zobowiązani do wprowadzenia zakazu palenia na terenie całego hotelu.
Zgodnie z art. 13.2 wyżej wymienionej ustawy złamanie zakazu podlega karze grzywny. Ustalona grzywna to 500 PLN.

§8
1. Każdorazowo opuszczając pokój gość hotelowy winien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji. W przypadku zgubienia kluczy gość hotelowy zostanie obciążony kosztem 20 zł.
2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Szczegółowe koszty poszczególnych uszkodzeń znajdują się w recepcji jako załącznik do regulaminu.
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.

§9
1.Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa hotelowego
w pokoju hotelowym będą odesłane na jego koszt na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące po czym dokona ich likwidacji.

§10
    1. W obiekcie nie akceptujemy zwierząt.

§11
    1. Śniadanie jest w godzinach 7:00 do 10:00

§12
    1. Gość hotelowy jest zobowiązany do posługiwania się prawdziwymi danymi, w tym danymi osobowymi
    2. Gość hotelowy (klient) , który dokonuje rezerwacji, powinien mieć ukończone 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.

§13

     Anulacja rezerwacji : Bezpłatnie można anulować rezerwacje do 5 dni przed przyjazdem.

     W przypadku rezygnacji z pobytu od 5 do przyjazdu, zadatek przepada.

Każdy pokój posiada osobną łazienkę z prysznicem. Zapewniamy także zestaw kosmetyków hotelowych oraz ręczniki. Gwarantujemy wygodne łóżka, funkcjonalne meble oraz subtelne dodatki, które tworzą kameralną atmosferę. Ponadto we wszystkich pokojach znajdują się: biurko do pracy, czajnik i telewizor. Każdy nasz gość ma zagwarantowany dostęp do bezprzewodowego internetu (Wi-Fi) oraz do dużego parkingu. Żelazko i deska do prasowania są ogólnodostępne. Dostępne są u nas pokoje do wynajęcia różnej wielkości: jedno- lub dwuosobowe, a także trzy- i czteroosobowe. Te większe idealnie sprawdzą się przy noclegach dla rodzin lub grup zorganizowanych. Istnieje możliwość dostawki po wcześniejszym uzgodnieniu.  

Cennik:

  • pokój jednoosobowy BEZ ŚNIADANIA

        od 250 zł bez klimatyzacji

        od 270 zł z klimatyzacją

  • pokój jednoosobowy ZE ŚNIADANIEM

      od   270 zł bez klimatyzacji

      od  290 zł z klimatyzacją

  • pokój dwuosobowy BEZ ŚNIADANIA

      od  320  zł bez klimatyzacji

     od  340 zł z klimatyzacją

  • pokój dwuosobowy ZE ŚNIADANIEM

      od 360 zł bez klimatyzacji

      od   370 zł z klimatyzacją

  • Sezon Opener festiwal 2025 r.
  • pokój jednoosobowy 800 zł ze śniadaniem
  • pokój dwuosobowy 1000 zł ze śniadaniem
  • pokój trzyosobowy 1300 zł ze śniadaniem
  •  
  • pokój trzyosobowy  BEZ ŚNIADANIA

    od 400 zł bez śniadania bez klimatyzacji

   

  • pokój trzyosobowy  ZE ŚNIADANIEM

    od  480 zł z śniadaniem bez klimatyzacji

    

  • Apartament 2 osobowy 400 zł 

pokój zawiera śniadanie, klimatyzację

ŚNIADANIE 40 ZŁ 

  • Dostawka hotelowa

80 zł bez śniadania

90 zł ze śniadaniem

Wyposażenie:

  • łazienka z prysznicem,
  • telewizor,
  • bezprzewodowy internet (Wi-Fi),
  • biurko do pracy,
  • kosmetyki hotelowe,
  • ręczniki, czajnik,
  • żelazko i deska (ogólnodostępne),

Ponadto zapewniamy duży parking

REGULAMIN HOTELU

§1
1. Pomieszczenia mieszkalne w hotelu, zwane w dalszym ciągu „pokojami” wynajmowane są na doby hotelowe.
2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15.00 i kończy o godz. 12.00 dnia następnego.
3. Jeśli najemca pokoju, zwany w dalszym ciągu „gościem hotelowym” nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

§2
1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
2. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

§3
1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
2. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22:00.
3. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.

§4
1. Hotel świadczy usługi w standardzie zgodnym ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze hotelu niezwłoczną reakcję.

§5
1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
2. Gość hotelowy powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

§6
1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa hotelowego.

§7
1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
2. Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
3. Informujemy, że z dniem 15 listopada 2010 roku, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) jesteśmy zobowiązani do wprowadzenia zakazu palenia na terenie całego hotelu.
Zgodnie z art. 13.2 wyżej wymienionej ustawy złamanie zakazu podlega karze grzywny. Ustalona grzywna to 500 PLN.

§8
1. Każdorazowo opuszczając pokój gość hotelowy winien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji. W przypadku zgubienia kluczy gość hotelowy zostanie obciążony kosztem 20 zł.
2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Szczegółowe koszty poszczególnych uszkodzeń znajdują się w recepcji jako załącznik do regulaminu.
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.

§9
1.Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa hotelowego
w pokoju hotelowym będą odesłane na jego koszt na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące po czym dokona ich likwidacji.

§10
    1. W obiekcie nie akceptujemy zwierząt.

§11
    1. Śniadanie jest w godzinach 7:00 do 10:00

§12
    1. Gość hotelowy jest zobowiązany do posługiwania się prawdziwymi danymi, w tym danymi osobowymi
    2. Gość hotelowy (klient) , który dokonuje rezerwacji, powinien mieć ukończone 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.

§13

     Anulacja rezerwacji : Bezpłatnie można anulować rezerwacje do 5 dni przed przyjazdem.

     W przypadku rezygnacji z pobytu od 5 do przyjazdu, zadatek przepada.

Każdy pokój posiada osobną łazienkę z prysznicem. Zapewniamy także zestaw kosmetyków hotelowych oraz ręczniki. Gwarantujemy wygodne łóżka, funkcjonalne meble oraz subtelne dodatki, które tworzą kameralną atmosferę. Ponadto we wszystkich pokojach znajdują się: biurko do pracy, czajnik i telewizor. Każdy nasz gość ma zagwarantowany dostęp do bezprzewodowego internetu (Wi-Fi) oraz do dużego parkingu. Żelazko i deska do prasowania są ogólnodostępne. Dostępne są u nas pokoje do wynajęcia różnej wielkości: jedno- lub dwuosobowe, a także trzy- i czteroosobowe. Te większe idealnie sprawdzą się przy noclegach dla rodzin lub grup zorganizowanych. Istnieje możliwość dostawki po wcześniejszym uzgodnieniu.  

Cennik:

  • pokój jednoosobowy BEZ ŚNIADANIA

        od 250 zł bez klimatyzacji

        od 270 zł z klimatyzacją

  • pokój jednoosobowy ZE ŚNIADANIEM

      od   270 zł bez klimatyzacji

      od  290 zł z klimatyzacją

  • pokój dwuosobowy BEZ ŚNIADANIA

      od  320  zł bez klimatyzacji

     od  340 zł z klimatyzacją

  • pokój dwuosobowy ZE ŚNIADANIEM

      od 360 zł bez klimatyzacji

      od   370 zł z klimatyzacją

  • Sezon Opener festiwal 2025 r.
  • pokój jednoosobowy 800 zł ze śniadaniem
  • pokój dwuosobowy 1000 zł ze śniadaniem
  • pokój trzyosobowy 1300 zł ze śniadaniem
  •  
  • pokój trzyosobowy  BEZ ŚNIADANIA

    od 400 zł bez śniadania bez klimatyzacji

   

  • pokój trzyosobowy  ZE ŚNIADANIEM

    od  480 zł z śniadaniem bez klimatyzacji

    

  • Apartament 2 osobowy 400 zł 

pokój zawiera śniadanie, klimatyzację

ŚNIADANIE 40 ZŁ 

  • Dostawka hotelowa

80 zł bez śniadania

90 zł ze śniadaniem

Wyposażenie:

  • łazienka z prysznicem,
  • telewizor,
  • bezprzewodowy internet (Wi-Fi),
  • biurko do pracy,
  • kosmetyki hotelowe,
  • ręczniki, czajnik,
  • żelazko i deska (ogólnodostępne),

Ponadto zapewniamy duży parking

REGULAMIN HOTELU

§1
1. Pomieszczenia mieszkalne w hotelu, zwane w dalszym ciągu „pokojami” wynajmowane są na doby hotelowe.
2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15.00 i kończy o godz. 12.00 dnia następnego.
3. Jeśli najemca pokoju, zwany w dalszym ciągu „gościem hotelowym” nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

§2
1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
2. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

§3
1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
2. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22:00.
3. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.

§4
1. Hotel świadczy usługi w standardzie zgodnym ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze hotelu niezwłoczną reakcję.

§5
1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
2. Gość hotelowy powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

§6
1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa hotelowego.

§7
1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
2. Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
3. Informujemy, że z dniem 15 listopada 2010 roku, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) jesteśmy zobowiązani do wprowadzenia zakazu palenia na terenie całego hotelu.
Zgodnie z art. 13.2 wyżej wymienionej ustawy złamanie zakazu podlega karze grzywny. Ustalona grzywna to 500 PLN.

§8
1. Każdorazowo opuszczając pokój gość hotelowy winien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji. W przypadku zgubienia kluczy gość hotelowy zostanie obciążony kosztem 20 zł.
2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Szczegółowe koszty poszczególnych uszkodzeń znajdują się w recepcji jako załącznik do regulaminu.
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.

§9
1.Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa hotelowego
w pokoju hotelowym będą odesłane na jego koszt na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące po czym dokona ich likwidacji.

§10
    1. W obiekcie nie akceptujemy zwierząt.

§11
    1. Śniadanie jest w godzinach 7:00 do 10:00

§12
    1. Gość hotelowy jest zobowiązany do posługiwania się prawdziwymi danymi, w tym danymi osobowymi
    2. Gość hotelowy (klient) , który dokonuje rezerwacji, powinien mieć ukończone 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.

§13

     Anulacja rezerwacji : Bezpłatnie można anulować rezerwacje do 5 dni przed przyjazdem.

     W przypadku rezygnacji z pobytu od 5 do przyjazdu, zadatek przepada.

ul. Żeromskiego 9, 81-198 Kosakowo (koło Gdyni)
tel: 531 713 713 email: kontakt@biancas.pl
Wykonanie: strony internetowe gdynia
bon